Это здорово...:)


Մեկ -մեկ մայրենիս թույլ չի տալիս обсалютно точно վերարտադրել մտքերս, լավ չէ... Так вот.. Մարդիկ ամբողջ կյանքում փորձում են գտնել ապրելու մոտիվացիա .. Ոմանց համար այն նույնիսկ կորցնում է իմաստը  ժամանակի ընթացքում, թույլ մարդիկ... Ես գտա ինձ մոտիվացնող ուժ ես գորշ օրերում ԱՊՐԵԼՈՒ համար, խելլլլլլացի... :)
Իմ կյանքում են գլխից էլ ( ի դեպ ես արտահայտությունն էլ ոչ մի ուրիշ լեզվով սիրուն չի հնչում, եթե նույնիսկ հնչում էլ է) կայծակը անպակաս էր, երբ ոտքդ թե չթեքես տեղում կչորանաս , կջնջվես... Ужас...  Իմ "չչորանալը" պայնամավորված չեղավ իմ շարժունությումբ, , դե ես "չար" երեխա եմ :) , ուղղակի ինձ  համար  eсть особое обстоятельство:
Я люблю тебя - это здорово....
Երբ բոլոր ճանապարհներս հատվեցին սև խաչմերուկում ու երբ իմ բոլոր ժպիտները այնտեղ գողացան , երբ ես մրսեցի չար քամիներից ու երբ շուրթերս անկարող դարձան գոռալու , ես չկորցրեցի աչքերս փայլը , ես վառվեցի ավելի բորբ կրակով , ես իմ մեջ արև ստեղծեցի , որովհետև ինձ համար eсть особое обстоятельство: Я люблю тебя - это здорово....
Եթե հանկարծ մի օր իմ պարտեզը չորանա կայծակից, ու ժպիտս սրբի խելառ անձրևը  , եթե հանկարծ  կրակս մոխրանա ու արևս մարի , ես չեմ վհատվի, ես ԿԱՊՐԵՄ, ես կքամեմ անձրևն ու ժպիտներս կարդուկեմ , ես կոլորեմ կայծակի պոչը ու նոր պարտեզ կցանեմ , ես իմ արևին իմ հոգում կպահեմ ու ես նրանից կվառեմ ամենագիժ կրակը... Ես այդքան ուժ ունեմ , որովհետև ինձ համար
Eсть особое обстоятельство:
Я люблю тебя - это здорово.... это здоровоooooooo....... :)))))

Հ.Գ - եթե նույնիսկ եսօր Իտալիան չդառնա չեմպիոն , ես կգոռամ հաղթական , չէ որ Eсть особое обстоятельство: Я люблю тебя  и  это здорово :D...

http://youtu.be/C3LW0F44V80 

0 Response to "Это здорово...:)"

Отправить комментарий