Արև ես...

-Երկինքը ինչ է???
-Ամպերի տունն է ... -Բա ամպերն ով են??? -Երկնքի բնակիչները, ինչպես ես ու դու` երկրինը ... Արդեն քանի տարի ինքս ինձ խաբել եմ ես "պռիմիտիվ" պատասխաններով, իսկ այ ես մի հարցում համոզել չեմ կարող ինձ` -Բա արևը???
-Չէ, արևը սովորական աստղ չէ, ոչ էլ "շարքային" հրե գունդ...
Արևը դու ես... Արև է և նա... Ես էլ եմ արև... Մենք արևներ ենք` բոլորս....Մեկս` սպիտակ, մյուսս` դեղին, կամ իմ սիրած գույնով ` երկնագույն...Տեսնես արևն ինչ գույն ունի իրականում...Երևի երբեք էլ չիմանամ...Ախր ենքան տաք է ... Դու արև ես .... ինչ-որ մի տեղ , թեկուզ հեռվում, բայց արև ես ու լույս կտաս, դու կշողաս ու կապրեցնես, չվախենաս....Ինչ-որ մեկի համար, թեկուզ անծանոթ, բայց ԱՐև ես , դու կժպտաս, կերջանկացնես.. միայն փորձիր... ինչ-որ ժամանակ, թեկուզ անհայտ , բայց արև ես ...Դու կբուժես, նոր կյանք կտաս , դու կմաքրես վերքերն օտար...դու կարող ես... Ես արև եմ , կնախնտրեի փոքրիկ արև լինել...Ետպես ավելի ուրախ է...Միշտ սիրել եմ "փոքրիկ" բառը..Երանի միշտ "փոքրիկ" մնայի ... :Ճ Բայց դու երբեք չվախենաս մեծանալուց.... Արևը հավերժ է... Դու էլ հարատև կլինես... Երբեք չթերագնահատես կարողություններդ.... ԴՈՒ ԱՐև ԵՍ.... դե ուրեմն `ԱՊՐԻՐ ՈՒ ՇՈՂԱ....

3 Response to "Արև ես..."

  1. Elis Ginetsyan says:
    17 октября 2011 г. в 10:24

    de gites indz hamar inch e nshanakum AREV,inch em aprum AREV bar@ lselis,el chasem AREV-in nayelis u....erb zgum em nran,nerkayutyun@,paycarutyunn u jermutyun@....srtics er bxum,apres!!!

  2. Knarch says:
    17 октября 2011 г. в 10:32

    vaaaxxx abris Elizoks... gitem... nuynn el im mot... arden zgacir erevi...:)))

  3. Knarch says:
    20 октября 2011 г. в 11:01

    bwoje moy...inchqan ognec es posts @nci.....

Отправить комментарий