Երազանք....

Ու ես էլի խաչեր արեցի երազանքներիս օրացույցի մեջ.... Բայց ծովախոզուկ ետպես էլ չունեցա.... Դու կապրեիր կապտանռնագույն վանդակի մեջ, անունդ Պիքե կլիներ....Դու կսիրեիր անունդ,շատ... :Ճ Ու երբ քեզ կանչեի` կզգաստանայիր ու քո խոշոոոոորրրր-խոշոոոոոր աչուկներով կնայեիր ուղիղ աչքերիս մեջ, ու ես ինձ հազիվ կզսպեի , որ չուտեմ քեզ փոքրիկս... Լիքը փոքրիկ շորիկներ կունենայիր համել :Դ ու ես ժամերով կհետևեի,որ հանգիստ քնես ,Պիք
...Մենք կխաղայինք ֆուտբոլ ... դու կփայլեիր....Մի քիչ տաքարյուն ես, բայց իմ խելոքն ես դու... դու ամենաթմբլիկ ծովախոզուկը կլինեիր աշխարհում, փափուկս....Ես քեզ անչափ կսիրեի.... Իմ ընկերը կլինեիր, բարեկամս.... Մենք կխոսեինք հաճախ...Ես քեզ կպատմեի ամենագեղեցիկ սիրո պատմությունը դդումի մասին...Դու էլ մի օր կսիրեիր...
Թութակիս անունը "Ծովախոզուկ" դրեցի :Ճ.....Քեզ այս ձևով ունեմ` չունեմ... : (

0 Response to "Երազանք...."

Отправить комментарий