Նյու պոստ...

Բացահայտում եմ արել եսօր... :Ճ Պարզվում է հիվանդ "սատկելը" օգտակար է հոգեկան առողջությանը..Չէ լուրջ.. Այ ,որ դու էլ մի 2օր անկողնում թթվես ու ձանձրույթից փորփրես կիսամաշ օրագրերդ, կամ վերհիշես 100տարվա փլեյլիստդ , հաստատ չես զարմանա ասածիցս... Ուրեմն ես ահագին էլ հետաքրքիր երեխա եմ եղել...Տեսնես մտածելուս "ձիրքը" որ գրքի մեջ եմ մոռացել էջանիշի տեղ...:Ճ Ու ետպես մտքերի մեջ գծեցի ծուռումուռ մի գիծ...Ինչքան եմ փոխվել ,Աստված իմ...Ավելի մեծ եմ հիմա, բայց լիքը բաներ կան, որ կուզենայի առաջվա նման լիներ...
դո`



 պոսլե`

կամ դո`
Պաբլո Պիկասո-Գերնիկա


 պոսլե`
  :ՃՃՃ
Շատ բան է փոխվել...Հա... Բայց երևի կարևորը այն է, որ հիմա ես "ատամնես սրած" ընկնելու եմ "ջանս" :ԴԴԴ Դատարկ վանդակներս լցնելու եմ...Վերջապես գտնելու եմ "կաշիս" ու ձուլվելու եմ ... Են հարցից,թե ով եմ, փախչել էլ չեմ փորձելու...Ուժ ունեմ պատասխանելու... Հիվանդ մարմնի շնորհիվ հիվանդ հոգին կբուժվի ,գիտես...???? :Դ

0 Response to "Նյու պոստ..."

Отправить комментарий