Գարուն , ասա գաղտնիքդ....


Օդում տարածվել է մի յուրահատուկ բույր` ԳԱՐՈՒՆ Է, ԳԱՐՈՒՆ , ԴՌՆԵՐԸ  ԲԱՑԵՔ…………..
Նորից գարուն, նոր կյանք, նոր հույզեր, նոր երազանքներ……. Ավարտվեց , ավարտվեց մի ձմեռ ևս `տանելով իր հետ հուշերի հերթական օրագիրը… Հաաաաա… Ինչքան գործեր  կան  կիսատ թողնված, ավարտված ու դեռ ավարտին սպասող…իսկ եթե ես գործի ծարավ եմ??? Էնքան ոգևորություն կա մեջս , որ նույնիսկ սկսում եմ վախենալ : <Իսկ եթե հանկարծ  պայթեմ??? Հմ??? >   Խառնաշփոոոոոոոոոոոոոոթթթ…………… 
Դուրս ես գալիս փողոց … Ամեն ինչ թարմ է, մաքուր : Քայլում ես երկար  ու չես նկատում  ոչ  մայթերի  աղբը, ոչ  հոգնած մարդկանց , ոչ շենքերի գորշությունը, ոչ էլ նույնիսկ պատերի տակ  ծռմռված քառթուներին , որ պատերի տամկությունից  իրենք էլ են խոնավացել ու խելքները մի տեսակ բորբոսնել են….
Ամեն ինչ մի տեսակ ուրիշ է, տարօրինակ, անհասկանալի…. Ամեն ինչի մեջ նոր թարմություն կա , ամեն ինչ  մի ուրիշ հոտ ունի ` ԳԱՐՆԱՆ ՀՈՏ……

5 Response to "Գարուն , ասա գաղտնիքդ...."

  1. Knarch says:
    4 марта 2011 г. в 11:09

    tox inc neren bolor ajn qyarter@ , wum anunner@ bac em toxel!

  2. Karen Rafayelyan says:
    6 марта 2011 г. в 05:27

    xonav qyartu... hech chey lsel.. ayoooo,lavn er, vochinch ches asi!

  3. Knarch says:
    27 марта 2011 г. в 07:35

    mi hoyakap qyartu!:D:D

  4. Hayk says:
    1 мая 2011 г. в 09:47

    shat lavner bayc or ayartui y tar@ bac eir toxe en cher :d original hiasqanch xosker en

  5. Knarch says:
    1 мая 2011 г. в 09:52

    ooooo mersi ! vochinch hmi qyartu eli me tarm avel tarm pakas..........

Отправить комментарий