Ձմեռն իր լույսն ունի...

Ձմեռը տարվա ամենախորհրդավոր եղանակն է .........

Ինձ համար այն սկսվում է ոչ թե դեկտեմբերի 1-ից , ինչպես բոլոր օրացույցներում է , այլ  այն օրվանից , երբ առավոտյան պատուհանի ապակիներին  ձմռան գալուստն ավետող հրաշալիքներից մեկի`  խորհրդավոր սպիտակ անտառների պատկերներ եմ տեսնում , իսկ ջրափոսերի  երեսին ` սառույցի  նուրբ  շերտեր : Այդ օրվանից սկսում եմ անհամբեր սպասել , թե երբ է սկսվելու բնության խորհրդավոր  հրաշալիքը ` ձյունը .....
Սիրում եմ ձյունը, երբ այն տեղում է  լուսնյակ գիշերին , խոշոր  փաթիլներով , լուսնի աղոտ լույսից  փայլատակելով , հանդարտ, ինչպես  հրեշտակի թևերից թափվող  փետուրներ:  Երբ գլուխդ բարձրացնում ես , դեմքիդ վրա զգում ես  նրանց պաղ ծակծկոցը  , իսկ երբ իջնում են ափիդ` անպայման ժպտում ես....
 Բակի ծառերը  զուգվում են  անզուգական  ճերմակ զգեստներով , որ կարծես  բյուր ադամանդներով  ծածկված լինեն....Իսկ լուսնի  աղոտ լույսը անդրադառնում է  գետնի սպիտակ  ծածկոցից և շուրջն ավելի է լուսավորվում... . Հեքիաթային է.................
 Սիրում եմ  ձմռան ԱՐևԸ , տանիքներից կախ ընկած սառցե լուլաները, որ դւրս են կանչում ու չնայած սառնամանիքին կարմիր են ներկում  քիթ ու այտերը.....
Սառույցի ու ձյան  վրա այնքաաաաաաաաան հետաքրքիր  խաղեր կարելի է խաղաաաալ......
Շուտ բեր դահուկներս մամ ....... գնացիիիիիիիիիինք...................

2 Response to "Ձմեռն իր լույսն ունի..."

  1. Karen Rafayelyan says:
    6 февраля 2011 г. в 14:04

    ese gukammmm!

  2. Knarch says:
    6 февраля 2011 г. в 22:35

    ariiiiiii !!!!!! dzox e!!!!!!!!

Отправить комментарий