WALL post... :)))

Նույնիսկ պատերից կարելի է սովորել...
***

<ԵԹԵ ՈՒԶՈՒՄ ԵՍ ` ՔԵԶ ԼՍԵՆ, ապա խոսիր բարձր ձայնով...
Եթե ուզում ես , որ քո խոսքերը լսեն, ապա խոսիր գործից...
Եթե ուզում ես , որ քո խոսքերը լսեն, ապա խոսիր պարզ..
Եթե ուզում ես , որ քո խոսքերը լսեն, ապա խոսիր ազնվորեն ...
 Եթե ուզում ես , որ քո խոսքերը լսեն, ապա խոսիր խելացի...
 Եթե ուզում ես , որ քո խոսքերը լսեն, ապա խոսիր այնպես, որ դա ծիծաղ առաջացնի... >

***

Լավ միջոց շատ բաների համար....
Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես հպվեք, այլ զգացեք...
 Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես նայեք, այլ դիտեք....
Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես ԿԱՐԴԱՑԵՔ , այլ կլանեք.... Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես ունկնդրեք, այլ լսեք...
Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես լսեք, այլ հասկացեք...
 Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես մտածեք, այլ խերհրդածեք... Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես պլանավորեք, այլ գործեք... Արեք ավելին` ոչ թե պարզապես շաղակրատեք, այլ ինչ-որ էական բան ասեք...

Հ.Գ. Սիրեք իրար.... :ՃՃՃ

0 Response to "WALL post... :)))"

Отправить комментарий