Տարվա իմ եղանակը... Բարև....

1,2,3,4,5,6,7...Բարև իմ 7օրական աշուն...Մի տարի էր արդեն չէիր երևացել ես կողմերում...ինչ էլ տաք ես... :Ճ...Ուխխխխ , շատ  լավն ես... Բարև... :Ճ
Գիտես աշուն ինչքան սպասելիքներ կան քեզնից, ինչքան երազանքներ` բարկ արևիդ շնչով , ինչքան նպատակներ, որոնք մեեեեեծ աչքերը հառել են քեզ ու պլշած :Դ սպասում  են "սթարթ"-իդ ...Գիտեմ հուսախաբ չես անի, կփայլես... :Ճ
Շատ լավն ես ախր ես անգամ ... բա գույներդ` լիքը-լիքը...իիինչքան ուզեմ... Կվերցնեմ բոլորն ու թաքուն շաղ կտամ աշխարհիս ուսերին , որ էլ չտխրի:Ճ  ..Ինքն էլ կցնցվի հանկարծ ու կլղոզվեն :Ճ բոլորը տիեզերքի  ճակատին :Պ...ջաաաան, հիհիհի,զվարճալի է իիինչ.. Սիրեցի քեզ աշուն..շաաաաատտտ... աաաայյ եսքան :)))...


... Ինչեր ենք անելու միասիիիիինն....Առաջ ! :)

2 Response to "Տարվա իմ եղանակը... Բարև...."

  1. Karen Rafayelyan says:
    7 сентября 2011 г. в 12:38

    1,2,3,4,5,6,7,
    Samalyot, samalyot!

  2. Knarch says:
    8 сентября 2011 г. в 06:41

    :Ddduuuum... :D

Отправить комментарий