Խեպպի.... :Դ


Չէ, ոչ էլ բողոքելու եմ.... Շատ էլ երջանիկ եմ ...արդեն ջոգել եմ..Ժպիտս էլ կա...աաայյյյ եսպես... :)))))
տրամ վ պառյադկե, են արջուկով լազված կապիշոնկես :Դ հագիս է, Անաֆազ ու Մետաֆազ տապոներս :Ճ ոտքերիս են... Երաժշտությունն էլ ահագին տրամադրող է...Ինչ մնաց? Հաաաա...Երևի աչքիս փայլը... Որ ես մեեեեեեծծծ :Դ շոկոլադը կուլ տամ ու լղոզեմ քիթ-մռութս, հետո հայելու մեջ նայեմ ու լեզու հանեմ հաաաստատ կփայլեն ...:Ճ Այնուհետո :Դ կհիշեմ իմ խելառ օրերից գունավոր պատառիկներ ... Ես ԱՎԵԼԻ փոքր ժամանակ գրեթե չէի ուտում, ու մաման,որ տեսնում էր կաշի-ոսկորս, փակում էր ինձ տանը իմ սիրած փլավի հետ :Դ... Դե բայց հո չանցավ...?;Դ Մի երկու տխուր նապի աչուկներով հայացք տատիկի կողմը ու ափսես միանգամից կդատարկվեր :Դ Ես էլ դրսում էի...;Ճ Ինչպես միշտ կեդերով, գնդակով ու ֆուտբոլի տարած :Դ...
Այ մարդ ինչ դաժան անցավ մանկությունս.. :Դ "տոպկվելու" կարոտ մնացինք էէէէհ...:Դ Էլ ինչ հիշեմ? Հա ....դենձի :Դ -ով սաղ օրը չինական դիշ-դուշ կանեի ,հետո նույնը պոլերին :Դ, բայց ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ....դուք չկրկնեք տնային պայմաններում :Դ... Իմ դեպքում ուրիշ էր` " խելառի բաղաջը ջուխտ է"....:ԴԴԴ
Յուհհհհհհոււււււ , ես իսկապես երջանիկ եմ....


Ժպտա, հաստատ դու էլ լիքը պատճառներ ունես... ;Ճ

0 Response to "Խեպպի.... :Դ"

Отправить комментарий